2013年9月22日星期日

泛华网: 泛华网内幕:泛华网,全球媒体唯一准确曝料薄熙来会被判处无期徒刑

泛华网
 
Dream of a beautiful home?

Dream Houses features beautifully designed houses, amazing interiors and the latest decorating trends. Subscribe today and start getting inspired.
From our sponsors
泛华网内幕:泛华网,全球媒体唯一准确曝料薄熙来会被判处无期徒刑
Sep 22nd 2013, 03:48, by PanChinese-Editors

【泛华网2013年9月22日讯】周日,薄熙来被判犯受贿罪,判处无期徒刑,剥夺政治权利终身,并处没收个人全部财产;犯贪污罪,判处有期徒刑十五年,并处没收个人财产人民币一百万元;犯滥用职权罪,判处有期徒刑七年。数罪并罚,决定执行无期徒刑,剥夺政治权利终身,并处没收个人全部财产。

一年前,与泛华网有联系的北京消息人士曾披露内幕,薄熙来将被判处无期徒刑。今次的审判,显示了这个结果早已内定,也证实了坊间关于这次非公正审判的看法。与一年前泛华网的曝料不同的是,审判时间推迟了近一年,显示出背后政治斗争的复杂。

一年前泛华网的曝料文章《泛华网内幕:薄熙来10月24日受审,判无期徒刑》 (http://panchinese.blogspot.com/2012/10/1024.html),不仅是全球媒体中最早曝出薄熙无期徒刑的刑期,也是至今为止唯一的准确曝料。在此,泛华网向与其有联系的北京消息人士公开表示感谢。

泛华网报道。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

1 条评论: